• dijous, juny 15, 2017 - 11:08

El passat dimecres 7 de juny, al Museu de les Ciències Princep Felip, un grup de professors del IES Salvador Gadea va participar en la Trobada de la Setmana dels Projectes. El projecte presentat, Veure l'home invisible, és fruit del treball interdisciplinar d'un equip de docents amb estudiants de 1r, 2n, 3r i 4t ESO, al llarg d'aquest curs 2016-2017. Ha consistit en la creació de tallers d'educació emocional per a l'alumnat de 6é d'Educació Primària dels dos col·legis adscrits al nostre centre (s'impartiran a principis del proper curs). Aquests tallers estan basats en un curtmetratge de creació pròpia que treballa l'empatia, i estan acompanyats d'una investigació social per valorar els aprenentatges que es generen.

Aquest és el vídeo-resum que varem preparat per a la Trobada de Projectes:

Amb aquesta iniciativa es vol estimular l'Aprenentatge Basat en Projectes al nostre centre. Aquesta trobada ha sigut una oportunitat per a tots els participants per intercanviar experiències amb altres centres educatius i donar a conèixer les activitats del nostre IES.

• dimecres, juny 14, 2017 - 11:01

Fotos de la Primera Mini-Olimpiada de l'IES Salvador Gadea.

Data: 14 de juny

Més fotos: https://goo.gl/photos/pTukMEYt3Q47QbP9A

• dissabte, juny 3, 2017 - 18:54

El próximo 21 de junio a las 12:00 se realizará la presentación del proyecto KA 102 "Pon Europa en tu Futuro" y del proyecto KA 103 en los que ha estado involucrado el IES Salvador Gadea durante este curso 2016/2017.
    La presentación tendrá lugar en la sala multiusos del centro y será llevada a cabo por los profesores y alumnos implicados en los proyectos.

Agenda de la jornada:

• 12:00h Presentación alumnas Peluquería
    • 12:15h Presentación alumnas Estética
    • 12:30h Presentación alumnos/as Informática
    • 12:45h Presentación profesores KA-102
    • 13:00h Presentación profesor KA-103

• dijous, juny 1, 2017 - 08:13

El Programa d' Extensió Cultural de l'IES Salvador Gadea ens presenta el curt "Trust, Tell, Sing" realitzat pels alumnes durant el curs 2016/2017.

• diumenge, maig 28, 2017 - 18:17

L'ajuntament d'Aldaia va celebrar divendres passat la VII Gala de l'Esport. En aquesta gala es van premiar a nivell individual i col·lectiu als clubs i persones que han dedicat part de la seua vida a l'esport. En este últim apartat, dedicació al món de l'esport, va ser homenatjat el nostre company Pepe Vélez. Volem donar-li l'enhorabona i emplaçar-lo per a que seguisca amb la mateixa il·lusió i constància perquè els jóvens del nostre centre continuen practicant les diverses modalitats esportives. Enhorabona!

• divendres, maig 26, 2017 - 16:45

El pasado jueves 25, en la Biblioteca del Centro, el poeta, dramaturgo, coreógrafo, director teatral, artista sonoro y visual David Fernández Rivera (Vigo, 1986) realizó un taller poético con alumnos de diversos niveles del centro. El poeta, que destaca también su labor como educador y pedagogo por el desarrollo de diferentes talleres poéticos enfocados a la infancia y juventud, captó la atención del alumnado y profesorado por su forma diferente de enfocar el concepto de la poesía y su relación con otras expresiones artísticas.

Agradecer su presencia y esperamos que un futuro nos acompañe nuevamente con este tipo de talleres que ayudan al alumnado a descubrir nuevas formas de ver sus expresiones artísticas y descubrir el espíritu abstracto que todos llevamos dentro.

David ha donado y firmado su último libro-disco de poemas  "Fractal" para nuestra biblioteca

• divendres, maig 26, 2017 - 16:35

Fotografíes de l'acte de graduació de Batxillerat

Si vols veure-les o descarregar-les punxa a l'enllaç

• divendres, maig 19, 2017 - 11:24

L'acte de graduació de segon de Batxillerat es desenvoluparà el dijous 25 a partir de les 20:00 hores

• divendres, maig 19, 2017 - 10:26

El IES Salvador Gadea asiste al IV Congreso Nacional de Formación Profesional "Un camino seguro al empleo".  El congreso está organizado por FPempresa y se celebra durante los días 18 y 19 de mayo en Málaga.

El objetivo del Congreso es el de propiciar el encuentro entre los diferentes agentes que intervienen en el proceso de formación profesional de nuestros jóvenes, aportando como valor añadido una serie de ponencias que incorporen conocimiento y que propicien un debate, desde diferentes puntos de vista, para concluir con propuestas concretas sobre el diseño del modelo de FP que necesita nuestra sociedad.

iv congreso FPempresa

Por otra parte, es evidente, que el congreso busca provocar el debate, la resolución de dudas, la actualización de conocimientos y la motivación de los profesores.

Por último, todo encuentro de estas características, también busca servir de base para compartir experiencias y sacar conclusiones de la propia interacción entre compañeros del mismo sector, creando una dinámica que sirva como punto de conexión entre los profesionales de la formación profesional.

iv congreso FPempresa

Más información: IV Congreso Nacional de Formación Profesional - Un camino seguro al empleo

• dijous, maig 18, 2017 - 15:33

Dimecres 24 de maig a les 18'30 h es farà públic el veredicte i es lliuraran els premis del 18é Premi Literari Salvador Gadea, convocat per l'AMPA del centre i els departaments de Castellà i Valencià.

Convidem a l'acte tots els participants i la comunitat educativa en general.

Pàgines