• dijous, abril 19, 2018 - 11:41

El pasado 27 de marzo la profesora Vanessa Afonso junto al alumnado de  literatura universal de 1ºBAH3 participó en el XIX Certamen Compitalia, dentro de la modalidad Talia, con una adaptación de Antígona de Sofocles.

La obra, Antígona entre bambalinas, fue elaborada y representada por todo el alumnado de la asignatura y obtuvo el 2º premio del certamen que organiza Prósopon Sagunt. Además se agradece la colaboración del Departamento de Imagen personal en la caracterización de los actores.

Antigona entre Bambalinas

Isidro Mora, Nicolás Muñoz y Sandra Jiménez durante la representación

Karla Jiménez y Ángela Gómez durante la representación

• dimarts, abril 17, 2018 - 09:36

La Comisión Europea nos ha otorgado el reconocimiento de "Centro eTwinning", un sello que han conseguido 1.217 centros educativos en toda Europa, 94 de ellos en España y 13 en la Comunitat valenciana.

Con este sello se reconoce nuestra implicación como miembros activos de la comunidad eTwinning. Para conseguirlo, hemos demostrado que el IES Salvador Gadea participa en estos proyectos desde el año 2005 y somos varios profesores los que desarrollamos proyectos colaborativos en ella, además de tener un protocolo de seguridad en la red y contar con sellos de calidad nacional y europeo en el último curso, en el que, además, hemos ganado uno de los 11 premios europeos convocados.

Presentamos el espacio eTwinning en la web del IES Salvador Gadea.

• divendres, abril 13, 2018 - 19:07

Alumnes de 1r de Batxillerat es troben del 11 al 18 d'abril d'intercanvi a Oporto (Portugal).

• divendres, abril 13, 2018 - 10:05

Alumnes de 1r de Batxillerat es troben del 10 al 17 d'abril d'intercanvi a Bolonia (Itàlia).

• dijous, abril 12, 2018 - 18:09

Alumnes de primer curs de Batxillerat es troben des del dimarts 10 fins el dimarts 17 a Chiavari (Itàlia).

• dijous, abril 12, 2018 - 11:47

Alumnes de 1r de Batxillerat es troben del 10 al 17 d'abril d'intercanvi a Basilea (Suïssa).

• dimecres, abril 11, 2018 - 18:03

El passat dissabte 24 de març quatre parelles de 2n batx de l'IES Salvador Gadea van participar en la primera fase de l'Olimpíada de Valencià de la Universitat de València. Dos de les sis parelles  del centre van quedar en segon i tercer lloc  en la primera fase de l'Olimpíada de valencià que va tindre lloc el dissabte 24 de març a la facultat de filologia i traducció de la universitat de València. Són els equips formats respectivament per Alba Serra i Amparo Taberner i pels germans Alvaro i Marcos González, tots de segon de batxillerat. La classificació els dóna dret al premi de 1000 € en concepte de matrícula a la universitat de València i a participar en la segona fase de l'Olimpíada, de caràcter autonòmic, que tindrà lloc el dissabte 21 d'abril.

olimpiada valencià 2018

Més informació a la web de la Universitat de València

• dimecres, març 28, 2018 - 17:13

L'alumne de l'IES Salvador Gadea Carlos Cañas García-Moreno ha sigut premiat amb el premi extraordinari al rendiment acadèmic d'Educació Secundària Obligatòria corresponent al curs 2016-2017. L'acte d'entrega va ser el passat 27 de març de 2018 al Palau de les Arts de València.

premi extraordinari ESO

El Premi Extraordinari d'Educació Secundària Obligatòria té la finalitat de donar un reconeixement públic a l'esforç i dedicació de l'alumnat en aquesta etapa de l'ensenyament bàsic i de reforçar aquells aspectes que incideixen en la millora del sistema educatiu.

L'enhorabona a Carlos!

premi extraordinari ESO

• dilluns, març 26, 2018 - 18:10

Com cada any LectorAma ha planificat algunes activitats al voltant del llibre i la lectura que es duran a terme al centre entre els dies 23 i 25 d'abril

• 23 d'abril:
      • 10 h. Muntarem l'aparador d'intercanvi de llibres a l'entrada del centre
      • 19 h. Lliurament dels premis del concurs literari amb la presència i la participació de l'AMPA a la biblioteca (hi assisteixen els alumnes que hi han participat)
    • 24 d'abril:
      • 11 h. Primavera multilingüe a la biblioteca: lectura de poemes en diverses llengües.
    • 25 d'abril:
      • 13 h. Tertúlia literària a la biblioteca:
        • John BOYNE, El noi del pijama de ratlles
        • Primo LEVI, Si això és un home

Recordeu que recollim llibres per a l'intercanvi (Premis Planeta, edicions amb lletra massa menuda, llibres de lectura obligatòria dels vostres fills i filles...). Els podeu dipositar al departament de Castellà-Italià-Valencià.

Els llibres per a la tertúlia estan ja a la biblioteca tant en castellà com en valencià.

• dilluns, març 26, 2018 - 13:40

Pàgines