• dijous, novembre 9, 2017 - 20:51

La setmana que ve, dins dels cursos oferits pel centre, donarà inici El Curs a Pares d'enguany. Una vegada realitzada l'enquesta i examinat les preferències s'ha establit els següents horaris i cursos:

• INFORMÁTICA BÁSICA:DILLUNS  18:15-19:05  AULA 0.5 (FRONT A PERRUQUERIA)
    • WEB 2.0 I OFIMÀTICA: DIMECRES 18:55-19:55  AULA 0.5

• dimecres, novembre 8, 2017 - 16:57
    Temáticas:
     - Publicación Convocatoria de propuestas Erasmus+ 2018. Plazos
     - Información sobre los posibles proyectos a presentar: KA1 y KA2
     - Formación de equipos
    Destinatarios: Profesores interesados en presentar una propuesta o participar en un proyecto KA1 o KA2
    Fecha: Martes 21 de noviembre, 2017
    Horario: 14:00h - 15:00h
    Lugar: Aula del futuro (Aula 0.6)

• dimecres, novembre 8, 2017 - 16:50
    Proyecto europeo: 2016-1-ES01-KA103-023075
    Destinatarios: Alumnos interesados en realizar prácticas formativas en Europa subvencionadas a través del proyecto concedido
    Fecha: Martes 14 de noviembre, 2017
    Horario: 14:30h - 15:30h
    Lugar: Aula del futuro (Aula 0.6)

• dijous, octubre 26, 2017 - 18:51

En la vesprada de hui ens ha visitat el Conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. En una xarrada col·loqui amb els alumnes de Formació Professional ha intercanviat idees i compartit experiències dins d'un àmbit distés. La Sala d'Actes estava plena i l'experiència ha sigut fructífera per a tots. Van estar presents la Directora del Centre, l'Alcalde d'Aldaia, la Regidora d'Educació, el President de l'Ampa, professors i alumnat del centre. Agrair la visita i el temps dedicat per part del Conseller.

Més imatges de la xarrada

Informació a Facebook

• dimarts, octubre 10, 2017 - 11:17

El divendres 6 d´octubre, el Departament d´Anglés del nostre centre, va organitzar un esdeveniment denominat "Culture Class", per a tot l´alumnat de 3r i 4t d´ESO. En aquesta classe especial, un professor nadiu de llengua anglesa va donar, d´una forma molt divertida i interactiva, una classe sobre diferents aspectes de la cultura anglesa, com ara menjars, esport, la familia reial, música, simbols nacionals o personatges famosos. Tot l´alumnat va tindre oportunitat de participar en anglés en la classe i al final, va haber un concurs del tipus ¿Qui vol ser milionari?, on un alumne afortunat va guanyar un bonic premi. Tots els alumnes van gaudir d´aquesta classe una mica "singular".

Més fotos de l'activitat

• dimecres, setembre 20, 2017 - 11:34

Per sisé any consecutiu encetem el curs amb el Sopar Estellés l'últim divendres de setembre per commemorar el naixement del poeta. Enguany reciclarem els seus versos: adapta, personalitza o imita un poema d'Estellés i vine a llegir-lo i a compartir taula amb tota la comunitat educativa.

El preu? 1€. Pregunta al professorat i a LectorAma. Porta't el sopar, el centre posa la beguda.

• dijous, setembre 7, 2017 - 15:52

L’IES Salvador Gadea crearà una secció esportiva. Si algú vol participar en equips de futbol per a l’ESO o básquet sènior poseu-vos en contacte amb Pepe Vélez, responsable d’aquestes activitats, del Departament d'Educació Física.

• dijous, juny 15, 2017 - 11:08

El passat dimecres 7 de juny, al Museu de les Ciències Princep Felip, un grup de professors del IES Salvador Gadea va participar en la Trobada de la Setmana dels Projectes. El projecte presentat, Veure l'home invisible, és fruit del treball interdisciplinar d'un equip de docents amb estudiants de 1r, 2n, 3r i 4t ESO, al llarg d'aquest curs 2016-2017. Ha consistit en la creació de tallers d'educació emocional per a l'alumnat de 6é d'Educació Primària dels dos col·legis adscrits al nostre centre (s'impartiran a principis del proper curs). Aquests tallers estan basats en un curtmetratge de creació pròpia que treballa l'empatia, i estan acompanyats d'una investigació social per valorar els aprenentatges que es generen.

Aquest és el vídeo-resum que varem preparat per a la Trobada de Projectes:

Amb aquesta iniciativa es vol estimular l'Aprenentatge Basat en Projectes al nostre centre. Aquesta trobada ha sigut una oportunitat per a tots els participants per intercanviar experiències amb altres centres educatius i donar a conèixer les activitats del nostre IES.

• dimecres, juny 14, 2017 - 11:01

Fotos de la Primera Mini-Olimpiada de l'IES Salvador Gadea.

Data: 14 de juny

Més fotos: https://goo.gl/photos/pTukMEYt3Q47QbP9A

• dissabte, juny 3, 2017 - 18:54

El próximo 21 de junio a las 12:00 se realizará la presentación del proyecto KA 102 "Pon Europa en tu Futuro" y del proyecto KA 103 en los que ha estado involucrado el IES Salvador Gadea durante este curso 2016/2017.
    La presentación tendrá lugar en la sala multiusos del centro y será llevada a cabo por los profesores y alumnos implicados en los proyectos.

Agenda de la jornada:

• 12:00h Presentación alumnas Peluquería