• dijous, setembre 10, 2020 - 13:34

Aldaia, 10 de setembre de 2020

Benvolguda família / benvolgut alumne o alumna:

Per indicació de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional us trasllade informació d’utilitat per a les famílies en nom de les conselleries competents en matèria d’educació i de salut pública, en relació amb la gestió de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 en els centres educatius.

Les característiques especials que acompanyen l’inici d’aquest curs escolar a conseqüència de la pandèmia de COVID-19 han determinat que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, juntament amb la d’Educació, Cultura i Esports, hagen establit un protocol d’actuació conjunt perquè els centres educatius siguen espais de convivència saludables.

En aquest sentit, es fa necessari el compromís de tota la comunitat escolar en el compliment de les mesures de prevenció i protecció recomanades, entre les quals resulta fonamental la col·laboració de les famílies i de l’alumnat major d’edat, amb les següents actuacions:

• - Notificar les causes d’absència de l’alumnat per motius de salut a la persona tutora d’aquest en el centre escolar.
    • - Verificar diàriament l’estat de salut al domicili, abans que l’alumnat acudisca al centre educatiu, i comprovar que no té la temperatura per damunt de 37,5 °C (sense haver pres antipirètics) ni una altra simptomatologia que puga estar associada amb la COVID-19 (tos, malestar, congestió nasal, diarrea, vòmits…). Atés que aquests símptomes poden ser comuns a altres infeccions pròpies de l’etapa infantil i juvenil, la febre ha de ser sempre un criteri perquè els/les escolars no acudisquen al centre educatiu.
    • - En cas que hi haja símptomes compatibles, l’alumnat no ha d’assistir al centre educatiu. La família haurà de contactar amb el seu centre de salut (figura en la targeta SIP). L’equip que faça seguiment, segons l’edat de l’alumnat, indicarà les actuacions a realitzar i quan pot reprendre l’activitat educativa presencial.
    • - Tampoc hauran d’acudir al centre escolar en cas de trobar-se en situació de quarantena per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de COVID-19 fins que li ho indique el pediatre/a o metge/essa de família.
    • - En l’alumnat que presente condicions de salut que els faça més vulnerables, com ara malalties cròniques de complexitat elevada que es puguen agreujar pel SARS-CoV-2, es valoraran de manera conjunta amb la família/tutors i l’equip pediàtric les implicacions de reprendre l’activitat educativa presencial en el centre educatiu.

Si es necessita informació addicional, us informe que, per part de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, s’ha procedit a la contractació d’un ample equip de persones que, a través del telèfon específic 900300555 (Call Center) donaran resposta als dubtes plantejats per les famílies de l’alumnat en relació amb la gestió de la crisi sanitària pel que fa a temes d’educació.

A més, us recorde que disposeu de les següents pàgines web on es troba disponible tota la informació relacionada amb aquest tema:

- https://portal.edu.gva.es/aulasegura/es/inicio/

- http://www.ceice.gva.es/va/covid-19

Una salutació cordial.

Director/a del IES SALVADOR GADEA

Document Original

• dijous, setembre 10, 2020 - 09:05

Acte públic d’adjudicació de vacants de Cicles Formatius en el saló d'actes del centre:

• Persones que hagen participat en el procés d’admissió en aquest centre: 15 de setembre de 2020 a les 9:30 hores.
    • Persones que hagen participat en el procés d’admissió en qualsevol centre de la Comunitat Valenciana: 21 de setembre de 2020 a les 12:30 hores.
    • Sense llistes d’espera: 23 de setembre de 2020 a les 12.30 hores.

• dijous, setembre 10, 2020 - 07:00

L'ordenació dels alumnes en les classes depenents del Departament d'Informàtica és farà de forma alfabètica començant per la lletra O. La lletra inicial va ser elegida per sorteig davant tots els membres del departament d'informàtica.

• dijous, juliol 30, 2020 - 14:51

• dilluns, juliol 20, 2020 - 14:45

Llistat provisional d'admesos en cicles formatius a l'IES Salvador Gadea.

Les reclamacions es poden fer fins el 22 de juliol.

Les llistes definitives es publicaran el 29 de juliol.

• dimarts, juliol 14, 2020 - 07:58

• Llistat provisional admesos FP Bàsica

• dilluns, juliol 6, 2020 - 19:05

• Notes provisionals Prova accés Cicles Formatius

• dimecres, juliol 1, 2020 - 22:01

• diumenge, juny 28, 2020 - 17:20

LLISTAT DE LLIBRES DE BATXILLERAT 2020 -2021

Llibres de Batxillerat 2020-2021

IMPORTANT: Quan es matricula l'alumne tria, preferentment, les diverses opcions de les específiques 2 i 3. Disposar del llibre no garanteix que siga assignat al respectiu grup. L'assignació d'alumne / grup / assignatura prendrà com a base els criteris de la COCOPE del centre, COORDINACIÓ DE BATXILLERAT I DIRECCIÓ D'ESTUDIS.

ESPECÍFICA 2  I 3 - 1r BATXILLERAT

ANATOMÍA APLICADA