Els dies 27 i 28 de novembre es portaran a terme diferents activitats extraescolars a l'IES Salvador Gadea organitzades pel Departament d'Informàtica relacionades amb el món de la ciberseguretat.

Dijous 28

Taller espais de ciberseguretat

Un grup de 30 alumnes assistiran a un taller pràctic d'"Espionatge i cibervigilància" que tractarà sobre la identificació dels aspectes relacionats amb l'ús de fonts obertes en Internet i de com utilitzar aquestes fonts per a, per exemple, arribar a infiltrar-se en les xarxes socials. Per a això s'analitzaran les diferents tècniques utilitzades, l'ús dels motors de cerca generalistes o específics i altres eines que poden ser utilitzades per a tal fi.

El taller tindrà una duració de 4 hores i es farà a la vesprada en les mateixes instal·lacions del centre. El taller serà impartit per un expert en ciberseguretat de l'INCIBE amb gran experiència en la matèria.

Divendres 29

Visita Cybercamp

Prop de 100 alumnes de l'optativa d'informàtica de l'ESO realitzaran una visita guiada en diferents rutes dins del Cybercamp on podran gaudir de diferents activitats relacionades amb la ciberseguretat com: teatre, tallers, gymcanes, etc.

Cyberolympics

Un grup de 8 alumnes del centre competirà al Cyberolympics, les olimpíades de ciberseguretat per a estudiants de fins 18 anys integrades dins de Cybercamp. Estaran acompanyats per un gran nombre de companys de Batxillerat i Cicles Formatius per animar-los i aprofitar per a visitar Cybercamp. La competició és de dia complet i es tornarà a la vesprada.