L'alumna de l'IES Salvador Gadea Paula Rosa Sanchis ha sigut la guanyadora de la medalla d'or del CV Skills 2017 en la categoria d'Estètica. L'alumna Noelia García Rodríguez també ha sigut finalista en la categoria de Perruqueria. Enhorabona a les dos !

cv skill 2017

L'esdeveniment ha sigut organitzat per la Conselleria, amb el cofinançament del Fons Social Europeu i del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport. CV Skills 2017, a escala autonòmica, reuneix especialitats orientades a l'alumnat valencià matriculat en Formació Professional durant el curs 2017/2018. Els 'skills' valencians han comptat amb la participació de 212 alumnes d'un centenar de centres educatius valencians, que competeixen en 26 modalitats d'FP.

cv skills 2017

El conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, Vicent Marzà, acompanyat pel secretari autonòmic d'Educació i Investigació, Miguel Soler, i la directora general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, Marina Sánchez, ha clausurat el Campionat Autonòmic Skills 2017, que s'ha celebrat al recinte IFA d'Alacant des del 27 de novembre fins a l'1 de desembre.

Més fotos de l'esdeveniment

Llistat complet dels premiats