Des de fa diversos cursos, alumnat voluntari de 2ESO, 3ESO, 4ESO i 1BATX participa, en horari no lectiu, en un curs de formació sobre mediació impartit per docents del nostre centre. En ell es formen sobre les diferències entre conflicte, agressió i assetjament, elements i estils de comunicació assertiva, diverses tècniques com l'escolta activa, estratègies de resolució de conflictes, així com sobre el protocol a seguir en un procés de mediació. Aquest curs incorpora també un projecte educatiu de Creu Roja de sensibilització sobre les migracions forçoses.

Finalitzada la seua formació, aquest grup d'alumnat mediador comença la seua tasca. Acompanyats per l'equip docent de mediació. col·laboraran en diferents accions del nostre centre, com la prevenció i actuació dialogada en cas de conflictes mediables, l'oci socioeducatiu, l'acompanyament en el temps lliure i a la biblioteca tutoritzada, i la difusió de diferents campanyes d'igualtat i convivència. Moltes gràcies a tot l'equip per la seua implicació en afavorir el bon tracte i la inclusió en la nostra comunitat educativa.