Des de la Unitat d'Atenció i Intervenció del PREVI i des de la direcció general d'Inclusió Educativa de la Conselleria d'Educació, es presenta la campanya 'Jo practique #CiberBonTracte'

A través d'infografies i píndoles informatives, volen recordar a les famílies i l'alumnat quines són les recomanacions per a utilitzar internet i les xarxes socials de manera segura i adequada. Així mateix, volem informar-los sobre les vies de comunicació o denúncia de possibles casos de ciberassetjament, sexting o grooming, entre altres.

Som conscients que durant l'actual estat d'alarma i confinament a les nostres llars, el professorat no pot exercir la labor d'observació i acompanyament que exerceix habitualment i, per tant, cal extremar les precaucions.

A més, el temps que l'alumnat es troba connectat a internet i als dispositius mòbils s'ha incrementat exponencialment i les xarxes socials són, sovint, el mitjà de comunicació preferit per a relacionar-se amb companys, companyes, amistats i familiars.

Per això, hi ha un major risc que es produïsquen situacions conflictives, derivades d'un mal ús de les xarxes i internet.

Per evitar-ho, ens ajudes a difondre el missatge?