El passat divendres 12 de gener, Remedios Barona, directora del nostre centre, va lliurar a un grup de 30 estudiants de 3r ESO els diplomes que els acrediten com a mediadors escolars.

Estos estudiants han participat en un curs de formació de 20h de durada, al llarg del qual han aprés sobre l'escolta activa, les fases del procés de mediació i altres aspectes que els capaciten per facilitar el diàleg en el cas de conflictes entre estudiants.

Els estudiants mediadors col.laboraran amb l'equip de convivència i igualtat del centre, per donar suport a les diverses iniciatives de promoció de relacions basades en el respecte i la inclusió que es porten a terme en la comunitat educativa de l'IES Salvador Gadea.