Un grup d'alumnes del cicle de grau mitjà d'informàtica i de l'optativa d'informàtica s'ha classificat per a participar en la final de l'olimpiada de ciberseguretat 2018 que es celebrarà el proper 30 de novembre dins de les activitats del Cybercamp 2018 organitzades per l'Institut Nacional de Ciberseguretat depenent del Ministeri d'Economia i Empresa.

CyberOlympics és un campionat per equips on es fiquen a prova les habilitats tècniques en diferents camps de la seguretat en Internet i les noves tecnologies mitjançant una sèrie de reptes d'habilitat en mode wargame. La primera ha sigut online del 15 al 29 d'octubre on s'han classificat els 10 millors centres d'entre més de 200 inscrits per competir en la gran final de forma presencial durant CyberCamp 2018, que es celebrarà el proper 30 de novembre a Málaga.

Els classificats per la final són:

Imatge de la tercera edició del 2017

Sort als nostres alumnes!