Els dies 14, 15 i 16 de desembre se celebrarà Avant FP ERE, a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, amb l'objectiu de fomentar l'orientació i promoció de la qualitat de la Formació Professional, Ensenyaments Professionals Artístics i Esportius, allí es desenvoluparan activitats dirigides a tot l'alumnat d'ESO, Batxillerat, Formació Professional, Ensenyaments Professionals Artístics i Esportius de la Comunitat Valenciana.

Per l'interés que considerem que té aquest esdeveniment per a l'alumnat del centre i ja que no ha sigut possible, a causa de l'aforament, la visita en aquest, fem la màxima difusió entre l'alumnat per a promocionar la visita amb les seues famílies.

AvantFP

La mejor opción para no cerrarse ninguna puerta de futuro es la FP - Levante 5/12/2018

La FP se reivindicará como "opción de futuro" con 80 stands, influencers y exhibiciones en el Museo de las Ciencias - Europapress 4/12/2018

La familia d'Imatge Personal ha participat en l'esdeveniment i ha prporcionat un resum fotogràfic de l'esperiència viscuda en AVANT FP-ERE. Ha sigut tot un èxit de participació i l'experta d'estètica Inma Cascales, les 3 medallas SKILLS CV i les seus tutores volen agrair el recolzament rebut per part de tots per a la realització de l'esdeveniment.

Más fotos del evente