El passat divendres 29 de novembre es va celebrar la final de Cyberolympics dins del Cybercamp 2019 on un grup d'alumnes del centre va quedar en una meritòria huitena posició. CyberOlympics és un campionat per equips on es posen a prova les habilitats tècniques en diferents camps de la seguretat en Internet i les noves tecnologies a través d'una sèrie de reptes d'habilitat en manera "war game".

En esta edició competien prop de 200 equips de centres de secundària de tota Espanya. En la final els equips dels "AlbertiES" de l'IES Rafael Alberti de Cadis i els "Kernel Keepers" de l'escola Pàlcam de Barcelona, que van quedar primer i segon, competien a un altre nivell, la resta tenien un nivell més igualat i la diferència de posició va estar en uns pocs reptes.

Esperem que l'experiència per als nostres alumnes haja sigut satisfactòria i, potser, siga l'inici d'una carrera dins del món de la ciberseguretat.