L'alumnat del programa d'Extensió Cultural del IES Salvador Gadea dona aquestos dies la benviguda als alumnes de 6é de primària del CEIP Martínez Torres i CEIP Àusias March que el proper curs seran companys seus al centre amb la representació de l'obra “The Phantoms of the Globe”, una peça teatral en valencià i anglés escrita i representada pels propis alumnes.

Un projecte ple d'il∙lusions on està involucrada tota la comunitat educativa: Els centres i l'alumnnat de primàriad'Aldaia com a públic i destinatari de l'activitat; l'alumnat de secundària que participen al programa d'Extensió Cultural del IES Salvador Gadea, autors del text i de l'escenografia; alumnes de Batxiller, que han fet tallers de dramatització per als de secundària; el cicle d'Imatge Personal encarregat de la caracterització dels personatges; i les famílies, que han format part activa en l'elaboració del vestuari. Tot coordinat pels professors responsables del programa: Toni Saura i Lluís Ruiz.