Quatre alumnes de l'IES Salvador Gadea van participar dissabte 21 en la fase autonòmica de l'Olimpíada de Valencià a la Facultat de Filologia de la Universitat de València junt amb els seleccionats per la Universitat d'Alacant i la Jaume I de Castelló. Els alumnes de 2BATX Alba Serra Reyes, Amparo Taberner Lino i Alvaro i Marcos González Rodas van realitzar l'exercici d'exposició oral, ara individual, d'un text proporcionat pel tribunal i Amparo Taberner va aconseguir el 3r lloc en la classificació. Com a resultat final, atès que la puntuació individual se suma a l'obtinguda per la parella en la primera fase, el tàndem format per Alba Serra i Amparo Taberner ha resultat guanyador absolut de l'Olimpíada per la Universitat de València i el format pels germans González Rodas ha quedat en tercer lloc. Tots ells tenen dret al premi econòmic en concepte d'aportació a la matrícula de 1r dels estudis de grau i a 250 € en despeses de material escolar.

Enhorabona!

Més informació a la web de la Universitat de València