HORARI DEL CENTRE PER A CUMPLIMENTAR ADSCRIPCIÓ

DIMARTS 22 DE MAIG

• 18:00 HORES
  • 19:30 HORES

Important: L'alumnat de Centres i Línees adscrites al nostre centre no necessiten fer este procediment.

CENTROS ADSCRITOS

ALUMNOS DEL CENTRO

ALUMNOS OTROS CENTROS

• Los alumnos de los Centros Adscritos al Salvador Gadea (MARTÍNEZ TORRES y línea Castellana de AUSÍAS MARCH) están adscritos de forma automática a nuestro centro.

• Sólo han de formalizar la matrícula finales de junio y principios de julio. En ello han de indicar, como primera opción, el IES SALVADOR GADEA.

• Los alumnos que no realicen la matrícula pierden la plaza reservada.

• Los alumnos de 4ESO que vayan a cursar primero de Bachillerato:

• Los alumnos del centro de 4ESO tienen prioridad a las plazas de Primero de Bachillerato

• Deben Presentar la preinscripción del 17  al 28 de MAYO

• Los alumnos de otros centros que deseen matricularse en nuestro centro (y que no estén adscritos de forma automática) han de solicitar nuestro centro como primera opción entre el 17 al 28 de mayo.

CENTRES ADSCRITS

ALUMNAT DEL CENTRE

ALUMNAT D'ALTRES CENTRES

• Els alumnes dels Centres Adscrits a Salvador Gadea (MARTÍNEZ TORRES i línia Castellana d'Ausiàs March) estan adscrits de forma automàtica al nostre centre.

• Només han de formalitzar la matrícula a finals de Juny i primers díes de Juliol. En això han d'indicar, com a primera opció, l'IES SALVADOR GADEA.
      • Els alumnes que no realitzen la matrícula perden la plaça reservada.

• Els alumnes de 4ESO que vagen a cursar primer de Batxillerat:

• Els alumnes del centre de 4ESO tenen prioritat a les places de Primer de Batxillerat

• Han Presentar la preinscripció del 17 al 28 de maig

• Els alumnes d'altres centres que desitgen matricular-se en el nostre centre (i que no estiguin adscrits de forma automàtica) han de sol·licitar el nostre centre com a primera opció entre el 17 al 28 de maig.

Las fechas de matrícula de cada nivel se publicará más adelante. Las personas que realicen la solicitud de plaza y no hagan la matricula en las fechas señaladas perderán la reserva de plaza. / Les dates de matrícula de cada nivell es publicarà més endavant. Les persones que realitzen la sol·licitud de plaça i no facen la matrícula en les dates assenyalades perdran la reserva de plaça

El proceso se realiza de forma informatizada desde la Consellería. / El procés es realitza de forma informatitzada des de la Conselleria