HORARI DEL CENTRE PER A CUMPLIMENTAR ADSCRIPCIÓ

DIMARTS 24 DE MAIG (1ESO)

• 18:00 HORES
  • 19:30 HORES

DIJOUS 26 DE MAIG (1 BATXILLERAT)

• 18:00 HORES
  • 19:30 HORES

Important: L'alumnat de Centres i Línees adscrits al nostre centre no necessiten fer este procediment.

ENLLAÇ PROCEDIMENT INFORMÀTIC (NOU)

Estimados/as padres y madres:

El próximo curso escolar vuestros hijos e hijas iniciarán una nueva etapa de escolarización en nuestro centro. Tal como os hemos informado en las charlas previas, os informamos del procedimiento y documentación necesaria para la realización de la preinscripción de vuestros hijos/as.

Los alumnos de centros adscriptos no han de realizar este proceso.

Tal como hemos publicado en nuestra web, del 27 de mayo al 2 de junio han de realizar el proceso de inscripción de vuestros hijos/as. Para ello han de cumplimentar la instancia telemáticamente (estará disponible en breve en dicha web), imprimirla y presentarla junto con la documentación requerida (dni, empadronamiento o documento alternativo, minusvalías, hermanos, entre otras).

En caso de que prefiera realizar dicho proceso en nuestro centro, habilitaremos días y horas para la cumplimentación de la documentación, utilizando los medios informáticos del Centro:

En la parte superior observe día y hora que le corresponde. En caso de cambio ruego nos llamen al centro y preguntar por Secretario o Jefe de Estudios.

Datos que hemos de conocer para realizar la cumplimentación:

Poner nuestro centro como primera opción y rellenar el resto de opciones

Codigo del Centro: 46016038

Atentamente,

Remedios Barona Cabanes

Aldaia, 18 de mayo de 2016

Benvolguts / des pares i mares:

El proper curs escolar els vostres fills i filles iniciaran una nova etapa d'escolarització al nostre centre. Tal com us hem informat en les xerrades prèvies, us informem del procediment i documentació necessària per a la realització de la preinscripció dels vostres fills / es.

Els alumnes de centres adscrits no han de fer aquest procés.

Tal com hem publicat a la nostre web, del 27 de maig al 2 de juny han de realitzar el procés d'inscripció dels vostres fills / es. Per això han d'emplenar la instància telemàticament (estarà disponible en breu en aquesta web), heu d'imprimir-la i presentar-la juntament amb la documentació requerida (DNI, empadronament o document alternatiu, minusvalideses, germans, entre d'altres).

En cas que prefereixi realitzar aquest procés al nostre centre, habilitarem dies i hores per a l'emplenament de la documentació, utilitzant els mitjans informàtics del Centre:

En l'apartat damunt observeu dia i hora que li correspon. En cas de canvi prego ens truquin al centre i preguntar per Secretari o Cap d'Estudis.

Dades que hem de conèixer per a realitzar l'ompliment:

Posar nostre centre com a primera opció i omplir la resta d'opcions

Codi del Centre: 46016038

Atentament,