• Cicles formatius de grau mitjà i de grau superior de FP
  • Del 7 al 17 de juny, ambdós inclosos : Presentació de sol·licituds d'admissió per a cicles formatius de grau mitjà i de grau superior de FP i de la documentació corresponent, al centre de primera opció. (Per a les sol·licituds a cicles formatius en règim presencial i en semipresencial o a distància es farà ús previ de l'assistent telemàtic).
  • Del 22 al 29 de juny, ambdós inclosos : Presentació del certificat de requisits acadèmics marcats per la normativa vigent.
  • 14 de juliol : Publicació de les llistes provisionals d’admesos.
  • 21 de juliol : Publicació en els centres de les llistes definitives de l’alumnat admés.
  • Del 22 al 29 de juliol : Termini de formalització de matrícula per a l’alumnat admés en el procés d’admissió.
  • Assistent FP grau mitjà
  • Assistent FP grau superior
  • Assistent FP semipresencial

RESOLUCIÓ d’1 de juny de 2016, de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Investigació, per la qual s’estableixen el calendari i el procediment d’admissió i de matrícula de l’alumnat en els ensenyaments de Formació Professional.