INFORMACIÓ MATRICULACIÓ PAU

Com és habitual tots els anys, vull informar-vos (especialment als alumnes de Batxillerat i de Cicles Formatius) que el procés de matrícula de les proves PAU es realitzarà en breu (15-25 de juny).  Recordeu que segons l’Orde EDU/3242/2010, els alumnes de cicles d’este curs que hagen superat tots els mòduls a excepció de la FCT i, en el seu cas, el mòdul del projecte poden presentar-se.  Els tutors de segon curs de cicles formatius podeu informar als vostres alumnes.

Si un alumne vols presentar-se, bé a la prova completa, bé a la part específica, han de contactar amb el seu tutor o amb el correu pau@iesgadea.es tan ràpidament com siga possible.

Dilluns 15 de juny  es realitzarà, a les 19 hores, una reunió amb els alumnes del nostre centre (pareleu ambe el vostre tutor pera l'enllaç de la videoconferència) per a explicar-los el procés de matriculació a la prova i altres detalls de la gestió.

El 18 de juny hi haurà una xarrada referent al desenrotllament de les proves en què s'informarà en la web del centre i enfocada a l'explicació de l'estructura de les proves cara a les famílies.