IES Salvador Gadea

Visita a Les Corts Valencianes

El divendres 13 de Març de 2015, visitàrem Les Corts Valencianes amb tots els grups de 3r ESO del centre. L´activitat va ser organitzada pel Departament de Socials. Els professors acompanyants van ser: Salvador Menor, Mercedes Peña, Inma Salas i Begoña Segarra.

Club de Lectura amb Patrick Modiano

El dia 13 de ma celebrarem a la Sala Lecturama de la biblioteca un altra sessió del nostre Club de Lectura.

Llegirm Carrer de les botigues fosques de Patrick Modiano.

Ha sigut a les 15 :00, i la lectura ha estat adressada als estudiants i professors.

A les 14 :15 hem fet un dinar literari que ens prepara per a degustar en totes les seues dimensions el llibre proposat.

Taula redona al voltant de la música en valencià (Batxillerat)

El 25 de març de 2015 a les 16h. Hip-hop, Reggae, Rock, Pop... existeixen en valencià? Taula redona amb protagonistes de l'escena musical valenciana. Amb els grups Tardor i Atupa, el periodista Xavier Aliaga i Carme Laguarda de la discogràfica Mésdemil.

Jornada Ciberseguretat INCIBE

El Departament d'Informàtica organitzà el dilluns 16 de febrer unas jornades de ciberseguretat impartides per l'Institut Nacional de Ciberseguretat depenent del Ministerio de Industria, Energía y Turismo.

Al taller van assistir alumnes de Batxillerat i del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. La temàtica del taller va ser al voltant de l'espionatge i la cibervigilància. S'espera una gran demanda de professionals qualificats en ciberseguretat per la qual cosa l'INCIBE està llançant iniciatives per potenciar l'aparició, identificació i atracció del talent en ciberseguretat.

jornadas ciberseguridad incibe

Més informació: Jornades de ciberseguretat per estudiants de secundària

Cherokee's Water, and other Invented Tales of the American Tribes

Llibre digital fruit de la tasca interdisciplinar duta a terme pels alumnes de 2n ESO F, grup plurilingüe, realitzada a les assignatures de Història i Anglés. Després d'investigar i documentar-se sobre les diferents tribus nadives americanes existents prèviament a la colonització del continent americà, els alumnes han escrit aquestes històries inventades aplicant els coneixements adquirits a les dues assignatures.

Professors: Història: Fátima Romero, Anglés: Lluís Ruiz

XVI CONCURS LITERARI "SALVADOR GADEA" - 2015

1. Hi podrà participar tot l’alumnat matriculat a l’IES.
2. S’estableixen quatre modalitats:
- Narrativa en valencià
- Poesia en valencià
- Narrativa en castellà
- Poesia en castellà
(No podrà presentar-se la mateixa obra traduïda).
3. Hi haurà tres categories:
- A (1r i 2n d'ESO)
- B (3r i 4t d'ESO)
- C (1r i 2n de batxillerat i cicles).
4. La temàtica dels treballs serà lliure.
5. Els treballs han de ser individuals i de creació pròpia.
6. L’extensió dels treballs de narrativa serà de 3 a 7 fulls; els de poesia entre 25 i 50 versos en un o diversos poemes.
7. Cada concursant només podrà presentar un sol treball per llengua.8. Els treballs es podran presentar escrits a màquina o en ordenador (amb espai entre línies d’1,5 i cos de lletra 12).
9. Els treballs es presentaran grapats dins d’un sobre tancat en el qual figurarà el lema o títol i la modalitat i categoria a què es presenta; a l’interior s’introduirà també un altre sobre amb la mateixa informació que contindrà un paper amb les dades personals de l’autor/a.
10. Els treballs es presentaran als departaments de castellà i valencià abans del dia 23 de març de 2015.

Més Informació a la web: http://issuu.com/anagi2/docs/xvi_concurs_literari__2015_-2/0

MOSTRA COREOGRÁFICA DE VALENCIA 2014

Antes de Navidad nuestras alumnas de Funky y HipHop participaron en la "MOSTRA COREOGRÁFICA DE VALENCIA 2014" como representantes de nuestro centro.

Adjuntamos  links de los videos de los bailes:
Grupo A: https://www.youtube.com/watch?v=lsrxYzuzi-I&feature=youtu.be
Grupo B: https://www.youtube.com/watch?v=kgS39VfFYeA&feature=youtu.be

Extensió Cultural: activitat per a famílies

El 17 de desembre vàrem fer la reunió amb les famílies de l’alumnat de Extensió Cultural, vàrem aprofitar per mostrar una part del treball realitzat al llarg d’aquest trimestre. Els propis alumnes varen ser els que explicaren el treball que havien fet. Ha consistit en la lectura e interpretació de contes dels germans Grimm, la realització de menjars rel·lacionats amb cadascun dels contes i la realització de fotografies que després es pujaren a la xarxa social Instagram.

Ací vos deixem amb un vídeo de l'activitat.

Esperem que vos agrade.