IES Salvador Gadea

Horario secretaria:

Lunes, martes, miercoles, jueves y viernes de 9:00 a 14:00 horas

Lunes, martes y jueves de 17:00 a 18:15 horas

1ESO E - EXPOSICIÓN "Las matemáticas y los matemáticos"

Los estudiantes de 1° ESO E del IES Salvador Gadea expusieron, el pasado martes 31 de marzo de 2015, los resultados de su proyecto "Las matemáticas y los matemáticos". En él han podido relacionar las biografías de quince célebres matemáticas y matemáticos con los acontecimientos y descubrimientos que se produjeron en la época histórica en la que vivió cada uno de ellos. Se trata de un proyecto interdisciplinar, en el que han colaborado sus profesores de Matemáticas, Ciencias Sociales, Informática, Castellano, Valenciano, Inglés y Francés. Los estudiantes realizaron su exposición en estos cuatro idiomas, ante un público formado por sus profesores y dos grupos de estudiantes del centro, de 1° ESO y de 1° Bachillerato. Desde aquí queremos felicitar a todos ellos por la seriedad de su trabajo en este proyecto.

Coordinadora: Raquel Simó.

The Magic English

The Magic English Teacher ens va visitar el dimarts 31 de març i va actuar per a tots els grups de 4t ESO. L´actuació va ser organitzada pel Departament d'Anglés i va ser coordinada per Juan López i Begoña Segarra.

CALENDARIO DE ESCOLARIZACIÓN CURSO 2015-2016

PROCESO ORDINARIO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES / PROCÉS ORDINARI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

ESO Y BACHILLERATO

ESO I BATXILLERAT

25 DE MAYO AL 1 DE JUNIO

25 DE MAIG A L'1 DE JUNY

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA

CICLOS FORMATIVOS GRADO MEDIO

CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ

CICLOS FORMATIVOS GRADO SUPERIOR

CICLES FORMATIUS GRAU SUPERIOR

21 DE MAIG A L'1 DE JUNY

En esta web estará, 15 días antes de la fecha de inicio de la presentación, la documentación necesaria para la tramitación de la misma.

En aquesta web estarà, 15 dies abans de la data d'inici de la presentació, la documentació necessària per a la tramitació de la mateixa.

Taula rodona sobre música en valencià

“Preferisc tindre 40.000 M'agrada a Facebook abans que aparèixer en una revista o una ràdio”

Taula rodona sobre música en valencià

Dimecres 25 a la vesprada va tindre lloc a l'institut una taula redona sobre la música en valencià amb la participació dels grups Tardor i Atupa, la discogràfica Mésdemil i la revista especialitzada Sons de Xaloc. Alex i David (Tardor), Fran, Robert i Adrià (Atupa), Carme Laguarda (comunicació de Mésdemil) i Salva Alfonso (cap de redacció Sons de Xaloc) van tractar amb els alumnes sobre l'estat del mercat, la promoció i la creació en valencià i sobre les seues experiències personals en temes com l'estàndard lingüístic de les cançons, el paper dels artistes en la normalització cultural o els reptes i les possibilitats que els ha obert la universalització de les noves tecnologies. L'acte, organitzat pel departament de Valencià, va ser moderat pel professor Jordi Martorell i va estar dirigit als alumnes de 1r i 2n de batxillerat.

Visita a Les Corts Valencianes

El divendres 13 de Març de 2015, visitàrem Les Corts Valencianes amb tots els grups de 3r ESO del centre. L´activitat va ser organitzada pel Departament de Socials. Els professors acompanyants van ser: Salvador Menor, Mercedes Peña, Inma Salas i Begoña Segarra.

Club de Lectura amb Patrick Modiano

El dia 13 de ma celebrarem a la Sala Lecturama de la biblioteca un altra sessió del nostre Club de Lectura.

Llegirm Carrer de les botigues fosques de Patrick Modiano.

Ha sigut a les 15 :00, i la lectura ha estat adressada als estudiants i professors.

A les 14 :15 hem fet un dinar literari que ens prepara per a degustar en totes les seues dimensions el llibre proposat.

Taula redona al voltant de la música en valencià (Batxillerat)

El 25 de març de 2015 a les 16h. Hip-hop, Reggae, Rock, Pop... existeixen en valencià? Taula redona amb protagonistes de l'escena musical valenciana. Amb els grups Tardor i Atupa, el periodista Xavier Aliaga i Carme Laguarda de la discogràfica Mésdemil.

Jornada Ciberseguretat INCIBE

El Departament d'Informàtica organitzà el dilluns 16 de febrer unas jornades de ciberseguretat impartides per l'Institut Nacional de Ciberseguretat depenent del Ministerio de Industria, Energía y Turismo.

Al taller van assistir alumnes de Batxillerat i del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. La temàtica del taller va ser al voltant de l'espionatge i la cibervigilància. S'espera una gran demanda de professionals qualificats en ciberseguretat per la qual cosa l'INCIBE està llançant iniciatives per potenciar l'aparició, identificació i atracció del talent en ciberseguretat.

jornadas ciberseguridad incibe

Més informació: Jornades de ciberseguretat per estudiants de secundària