IES Salvador Gadea

Jornada Ciberseguretat INCIBE

El Departament d'Informàtica organitzà el dilluns 16 de febrer unas jornades de ciberseguretat impartides per l'Institut Nacional de Ciberseguretat depenent del Ministerio de Industria, Energía y Turismo.

Al taller van assistir alumnes de Batxillerat i del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. La temàtica del taller va ser al voltant de l'espionatge i la cibervigilància. S'espera una gran demanda de professionals qualificats en ciberseguretat per la qual cosa l'INCIBE està llançant iniciatives per potenciar l'aparició, identificació i atracció del talent en ciberseguretat.

jornadas ciberseguridad incibe

Més informació: Jornades de ciberseguretat per estudiants de secundària

Cherokee's Water, and other Invented Tales of the American Tribes

Llibre digital fruit de la tasca interdisciplinar duta a terme pels alumnes de 2n ESO F, grup plurilingüe, realitzada a les assignatures de Història i Anglés. Després d'investigar i documentar-se sobre les diferents tribus nadives americanes existents prèviament a la colonització del continent americà, els alumnes han escrit aquestes històries inventades aplicant els coneixements adquirits a les dues assignatures.

Professors: Història: Fátima Romero, Anglés: Lluís Ruiz

XVI CONCURS LITERARI "SALVADOR GADEA" - 2015

1. Hi podrà participar tot l’alumnat matriculat a l’IES.
2. S’estableixen quatre modalitats:
- Narrativa en valencià
- Poesia en valencià
- Narrativa en castellà
- Poesia en castellà
(No podrà presentar-se la mateixa obra traduïda).
3. Hi haurà tres categories:
- A (1r i 2n d'ESO)
- B (3r i 4t d'ESO)
- C (1r i 2n de batxillerat i cicles).
4. La temàtica dels treballs serà lliure.
5. Els treballs han de ser individuals i de creació pròpia.
6. L’extensió dels treballs de narrativa serà de 3 a 7 fulls; els de poesia entre 25 i 50 versos en un o diversos poemes.
7. Cada concursant només podrà presentar un sol treball per llengua.8. Els treballs es podran presentar escrits a màquina o en ordenador (amb espai entre línies d’1,5 i cos de lletra 12).
9. Els treballs es presentaran grapats dins d’un sobre tancat en el qual figurarà el lema o títol i la modalitat i categoria a què es presenta; a l’interior s’introduirà també un altre sobre amb la mateixa informació que contindrà un paper amb les dades personals de l’autor/a.
10. Els treballs es presentaran als departaments de castellà i valencià abans del dia 23 de març de 2015.

Més Informació a la web: http://issuu.com/anagi2/docs/xvi_concurs_literari__2015_-2/0

MOSTRA COREOGRÁFICA DE VALENCIA 2014

Antes de Navidad nuestras alumnas de Funky y HipHop participaron en la "MOSTRA COREOGRÁFICA DE VALENCIA 2014" como representantes de nuestro centro.

Adjuntamos  links de los videos de los bailes:
Grupo A: https://www.youtube.com/watch?v=lsrxYzuzi-I&feature=youtu.be
Grupo B: https://www.youtube.com/watch?v=kgS39VfFYeA&feature=youtu.be

Extensió Cultural: activitat per a famílies

El 17 de desembre vàrem fer la reunió amb les famílies de l’alumnat de Extensió Cultural, vàrem aprofitar per mostrar una part del treball realitzat al llarg d’aquest trimestre. Els propis alumnes varen ser els que explicaren el treball que havien fet. Ha consistit en la lectura e interpretació de contes dels germans Grimm, la realització de menjars rel·lacionats amb cadascun dels contes i la realització de fotografies que després es pujaren a la xarxa social Instagram.

Ací vos deixem amb un vídeo de l'activitat.

Esperem que vos agrade.

Proves Homologades per a l'obtenció del Certificat Nivell Bàsic de Llengües 2014-2015

Estimats pares:

Em dirigisc a vosaltres per a informar-vos de la  convocatòria que es realitzarà als instituts per a obtindre el títol de NIVELL BÀSIC de francés o anglés, la qual cosa permitiria els vostres fills acreditar el seu nivell de competència en les llengües estrangeres, accedir directament als estudis de Nivell Intermedi en les ESCOLES OFICIALS D’IDIOMES, així com tindre el certificat per a poder optar a beques en l’àmbit europeu (A2).

Estes proves es realitzen als instituts i està oberta a tots els alumnes que actualment tinguen setze anys o els complisquen l’any 2015. També per als majors de setze. L’altre requisit que s’exigix és que estiguen matriculats al nostre centre.

Pensem que esta convocatòria és molt interessant per als vostres fills i que com a pares havíeu de conéixer-la i animar-los a realitzar-la. Estem informant ja els vostres fills en les aules.

Si els vostres fills estan interessats han de fer la inscripció en la secretaria de l’institut del dilluns 12 al divendres 16 gener.

La llista d'admitits es publicará el dimecres 21 de gener.

Els exàmens es realitzaran el següents dies:

• Prova de Francés: el dimecres 25 de febrer
  • Prova d'Anglés: el dijous 12 de Febrer

El dia de la prova han de portar el DNI i la instància per poder realitzar la prova.

Us sol·licite que els recordeu que no hi haurà cap inscripción fora del plaç establert.

Rebeu una salutació molt cordial.

LA DIRECTORA,

Fdo.: Remedios Barona Cabanes

P.D. Els alumnes de nova incorporació al Centre hauran de portar certificat acadèmic del curs anterior. L'alumant que no porte la documentació requerida no podrà realitzar la prova.

RUTA LITERÀRIA A VALÈNCIA

L'alumnat de 3r ESO va participar dimecres 10 en la visita a l'Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC) de València. L'activitat va consistir en una ruta literària pel centre de la ciutat amb parades a la llotja de la Seda, la parròquia de sant Nicolau o la seu, on dos actors van llegir passatges dels autors del segle d'Or. Posteriorment ja a l'OCCC els actors Francesc Anyó i Pepa Juan van fer una lectura dramatitzada de textos sobre el tema de les relacions entre pares i fills. Els alumnes foren acompanyats per professorat del departament de Valencià.